SOLUTII COMPLETE

pentru

SUPERMARKET

MINIMARKET

MAGAZIN ALIMENTAR \ NEALIMENTAR

MAGAZIN SATAESC

Ce cuprinde o solutie completa pentru magazin?

  1. Analiza afacerii.
  2. Echipamentul hardware. Aceasta catogerie cuprinde echipamentele fizice cum ar fi casa de marcat, imprimanta fiscala, calculatorul, POS-ul All-in-One, monitorul, cantarul, cititorul cod de bare, reteaua de calculator, sertarul de bani ect...
  3. Programul sau softul de gestiune-vanzare-contabilitate-stoc.
  4. Instalarea, instruirea personal.
  5. Asistenta 24/24h.
  6. Update program.
  7. Accesde la distanta.

ETAPELE PENTRU SOLUTIA COMPLETA

1. Analiza afacerii.

Analiza viziunii clientul si a lucrurilor importante pentru afacerea sa pentru a gasi cea mai rentabila solutie.

2. Vizitarea magazinului.

Este necesara pentru a identifica componentele necesare (hardware-retea-mobilier).

3. Propunerea solutiei complete.

Pe baza analizei propunem 3 variante pentru sitemul complet impreuna cu totalul costurilor din care o sa alegem cea mai buna solutie impreuna cu beneficiarul.

4. Livrarea echipamentelor si instalarea solutiei.

Dupa alegerea configuratiei potrivite vom livra toate componentele necesare la sediul beneficiarului.

Tehnici POSX vor efectua punerea in pozitie, instalarea si configurarea tuturor echipamentelor dupa care se va  efectua testele de functionare impreuna cu beneficiarul.

5. Instruire personal.

Dupa istalarea solutiei se va incepe instruirea personalului cu fisa de instructaj. Dupa instruire personalul va semna fisa de instructaj.

6. Monitorizare | Asistenta tehnica.

In prima luna specialistii POSX vor urmarii evolutia personalului si a gestiunii. Daca se observa greseli, se va contacta beneficiarul pentru tratarea si rezolvarea problemei.

Asistenta telefonica 24/24 pentru siguranta dumneavoastra.

 

De ce sa alegem un sistem complet pentru magazin?

  1. Magazin modern, competent
  2. Acces de la distanta
  3. Vinzi mai usor si mai rapid
  4. Ai evidenta in timp real a stocurilor
  5. Obtii rapoarte exacte despre situația vanzarilor si a incasarilor
  6. Generezi documentele necesare pentru contabilitate
  7. Poti sa utilizezi carduri de fidelitate pentru clientii tai
  8. Poti sa monitorizezi magazinul de la distanta
  9. Generare si tiparire etichete de preturi
  10. Securitatea datelor si a operatiilor efectuate
  11. Import - export date
  12. Siguranta ta

Cateva exemple pentru sistem complet magazin

Contacteaza-ne pentru sistemul complet personalizat pentru afacerea ta.

MAGAZIN MIC-MIJLOCIU (STARTER)

VANZARE PRIN SCANARE COD BARE

Sistem complet, recomandat in special magazinelor mici si mijlocii ce vand produsele prin scanarea codului de bare.

Sistemul se bazeaza pe o statie PC, monitor 17" cititor cod de bare.

Numai  Front-Office. (Se poate folosi ca si back-office)

Pret: ~ 2399 lei

Hardware:

  1. Casa de marcat Eltrade A300
  2. Cititor coduri de bare laser
  3. Calculator Dual core, RAM:4GB , HDD: 280GB, cu Licenta Windows 7 SH
  4. Monitor 17" SH
  5. Kit tastatura + Mouse
  6. Interfata casa de marcat

Software:

Dupa analiza afaceri vom propune programul ideal de gestiune-vanzare-HoReCa.

Servicii incluse:

  1. Depunere dosar la D.G.F.P.
  2. Fiscalizare casa marcat
  3. Instruire Personal

Optional:

  1. Back-Office
  2. Cantar electronic cu posibilitate de conectare la calculator
  3. Imprimanta Laser pentru documente (NIR, Registru de casa, Factura, ect)
  4. Contract de service
  5. UPS

MAGAZIN MIC-MIJLOCIU | TOUCHSCREEN

Sistem complet, recomandat in special magazinelor alimentare sau nealimentare specializate ce vand prin interfata de vanzare.

Sistemul se bazeaza pe o statie PC, monitor 15" touch screen POINDUS.

 

Numai  Front-Office. (Se poate folosi ca si back-office)

 

Hardware:

  1. Casa de marcat Eltrade A300
  2. Sertar de bani
  3. Calculator Dual core, RAM:4GB , HDD: 280GB, cu Licenta Windows 7 SH
  4. Monitor 15" Touchscreen POINDUS IP66 rezistent la apa si praf
  5. Kit tastatura + Mouse
  6. Interfata casa de marcat

Software:

Dupa analiza afaceri vom propune programul ideal de gestiune-vanzare-HoReCa.

Servicii incluse:

  1. Depunere dosar la D.G.F.P.
  2. Fiscalizare casa marcat
  3. Instruire Personal

Optional:

  1. Back-Office
  2. Cititor coduri de bare laser Motorola LS2208
  3. Cantar electronic cu posibilitate conectare la PC
  4. Imprimanta Laser pentru documente (NIR, Registru de casa, Factura, ect)
  5. Contract de service
  6. UPS

MAGAZIN MIJLOCIU-MARE | AVANSAT

Sistem complet, recomandat in special magazinelor alimentare sau nealimentare, minimarket specializate ce vand prin scanarea codului de bare si prin interfata de vanzare

Sistemul se bazeaza pe un sistem POS POINDUS POSINO LITE ,cititor cod de bare,

 

1x Front & 1x Back - Office.

 

Hardware:

FRONT-OFFICE

BACK-OFFICE

  1. Casa de marcat Activa ROLYAL EJ
  2. Cititor coduri de bare laser Motorola LS2208
  3. Sertar de bani
  4. Sistem POS POINDUS POSSINO LITE REZISTENT LA APA SI PRAF
  5. Interfata casa de marcat
  6. Cantar Elcolim cu conectivitate PC (preluare automata a cantitatii)
  7. Calculator I3 Back-Office (Server-Gestiune-Intocmire documente-Receptie)
  8. Monitor 21" Wide
  9. Imprimanta termica cod bare Zebra
  10. Imprimanta Brother Multifunctional (Gestiune)
  11. Kit tastatura+Mouse
  12. Cititor coduri de bare laser Motorola LS2208
  13. Router Tp-Link

Software:

Dupa analiza afaceri vom propune programul ideal de gestiune-vanzare-HoReCa.

Servicii incluse:

  1. Depunere dosar la D.G.F.P.
  2. Fiscalizare casa marcat
  3. Instruire Personal

Optional:

  1. Contract service
  2. UPS

MAGAZIN MARE | PRO SUPERMARKET

2 PUNCTE DE VANZARE

Sistem complet, recomandat in special magazinelor alimentare sau nealimentare, SUPERMARKET specializate ce vand prin scanarea codului de bare si prin interfata de vanzare

Sistemul se bazeaza pe sistem POS POINDUS VARIPOS ,cititor cod de bare

 

2 x Front & 1 x Back - Office.

Hardware:

FRONT-OFFICE

BACK-OFFICE

  1. Imprimanta fiscala CUBE sau ACTIVA
  2. CITITOR DE COD DE BARA OMNIDIRECTIONAL DUAL-LASER Zebex
  3. Sertar de bani
  4. Sistem POS VARIPOS PROFESIONAL rezistent la apa si praf
  5. Interfata casa de marcat
  6. Cantar Elcolim cu conectivitate PC (preluare automata a cantitatii)
  7. UPS
  8. Calculator I5 Back-Office (Server-Gestiune-Intocmire documente-Receptie)
  9. Monitor 21" Wide
  10. Imprimanta termica cod bare Zebra
  11. Imprimanta Brother Multifunctional (Gestiune)
  12. Kit tastatura+Mouse
  13. Cititor coduri de bare laser Motorola LS2208
  14. Router profesional
  15. UPS
  16. Terminal TABLETA Inventariere - Preluare marfa

Software:

Dupa analiza afaceri vom propune programul ideal de gestiune-vanzare-HoReCa.

Servicii incluse:

  1. Depunere dosar la D.G.F.P.
  2. Fiscalizare casa marcat
  3. Instruire Personal

Optional:

  1. Contract service

 

Pentru a putea oferii cea mai buna solutie pentru afacerea dumneavoastra solicitati oferta de pret!

 

© Copyright 2017 MUULOX - Toate drepturile rezervate.